Wie ben ik? Karin Boonstra: ik werk inmiddels al meer dan 20 jaar in de arbeidsbemiddelingssector in heel Nederland, in diverse managementfuncties. Klanten en collega's omschrijven mij als: kwaliteit staat altijd voorop, afspraak = afspraak, investeren in het opbouwen van lange termijn relaties en goed in het opbouwen van succesvolle teams en het creëren van een fijne werksfeer.
Als manager, maar ook als samenwerkingspartner stel ik graag duidelijke doelen, zet graag die stip op de horizon en ben flexibel in de wijze waarop die doelen bereikt moeten worden. Mijn communicatie is eerlijk en direct. Daarnaast ben ik van nature nieuwsgierig aangelegd. Dat betekent dat ik graag en veel (door)vraag en op de hoogte ben van ontwikkelingen. Deze eigenschappen zijn naar mijn idee belangrijk in de arbeidsbemiddeling, waarbij een persoonlijke en professionele aanpak je onderscheidend vermogen geeft. Kenonz is zo'n persoonlijk bedrijf en past daarom uitstekend bij mij.